Support Engineer

  • Operations en Supportdesk (Webspace)
  • Amsterdam, Nederland

Support Engineer

Omschrijving

Ben jij op zoek naar constante uitdaging, wil je de nieuwste technieken leren en hiermee aan de slag? Heb je uitgebreide ervaring met Windows en Citrix? Word je blij als je een gebruiker helpt aan een oplossing? Dan ben je bij True aan het juiste adres, want wij zijn op zoek naar vriendelijke support engineers, die denken in oplossingen en mogelijkheden.

 

Als support engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en tijdens storingsdiensten dé redder in nood. Je komt te werken in een fris, ambitieus team van IT-professionals. Je werkt zelfstandig, lost incidenten op en denkt actief mee in het structureel verbeteren van de diensten. Je hebt de vrijheid en de mogelijkheid om de complexiteit op te zoeken en door te groeien binnen True.

Vereisten

  • Kennis en praktijkervaring met server- en werkplekvirtualisatiesoftware zoals Hyper-V, Citrix.
  • Kennis en praktijkervaring met Active Directory, Citrix, Exchange Online, Office 365, Azure, Veeam, SQL Server (bij voorkeur uitgebreide ervaring met minimaal 3 van de genoemde expertisegebieden)
  • Kennis van en ervaring met virtualiseren en het dagelijks beheer van MS Windows Server 2012–2016
  • Kennis van en ervaring met het dagelijks beheer van Citrix-omgevingen voor klanten met 250+ werkplekken
  • Praktijkervaring met SCOM voor het monitoren van servers en services


Naast je brede technische kennis beschik je over:

  • Minimaal een afgeronde mbo ICT-opleiding
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in soortgelijke functie
  • Communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Persoonlijke vaardigheden

  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Je bent klantgericht en weet proactief te handelen op klantbehoeften, zowel intern als extern
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook goed zelfstandig werken
  • Je beschikt over een goede dosis humor ;)

Wat bieden wij

  • Een informele, relaxte maar technisch hoogstaande dotcom-cultuur
  • Goed bereikbaar kantoor langs de A2 en vlakbij station Amsterdam Bijlmer Arena
  • Werken aan de gaafste en grootste digitale projecten van Nederland
  • De mogelijkheid om congressen in Nederland en daarbuiten te bezoeken
  • Maandelijkse borrels (met speciaalbier!), bbq’s in de zomer en memorabele feestjes
  • Doen wij het goed, dan profiteer jij ook door onze winstdeling
  • Een 13’’ MacBook Pro of een Dell Latitude
  • Heerlijke lunches, bereid door onze twee chefs
  • Kortingen op diverse verzekeringen en webshops
  • Gratis Virtual Dedicated Server
  • Bijdragen aan open-source projecten tijdens werk
  • Een goede verzekering... mocht er iets gebeuren, wel zo belangrijk!
  • Vrije tijd! 25 vakantiedagen. Meer nodig? Dan kun je bijkopen.
  • Wij werken nu veel thuis, dus hebben wij een mooie thuiswerkplekregeling
  • Mogen we weer naar kantoor, kun je zelf bepalen op welk kantoor je gaat zitten
  • En voor later… een kosteloze pensioenregeling

Benieuwd naar je toekomstige collega's en werkweek? Bekijk hier een visueel beeld van je rol als Support Engineer.


Over True

True is een managed hostingprovider voor geoptimaliseerde web- en digitale werkplek-omgevingen. Sinds 2000 zijn we op jacht om het digitale landschap van organisaties op de meest slimme manier in te richten.  Dat doen we voor klanten als Tweakers, AMBER Alert, VakantieVeilingen, 24Kitchen en De Vegetarische Slager. Meer weten? Ga naar true.nl/ons-verhaal.