Support Engineer

  • Servicedesk
  • Maastricht, Netherlands

Support Engineer

Omschrijving

Als Support Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je komt te werken in een fris en ambitieus team van IT-professionals. Hier werk je, naast je collega's op een skilled Servicedesk, nauw samen met de beheerders en specialisten. Je werkt zelfstandig, lost incidenten en wijzigingen op, denkt en werkt actief mee in het structureel verbeteren van de diensten en de Servicedesk zelf. Je schroomt je niet om in de auto te stappen en de klant op locatie uit te helpen. Periodiek heb je, buiten de normale kantoortijden, storingsdienst. Je rapporteert in deze functie aan de Teamleider Servicedesk.

Vereisten

Als Support Engineer ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je komt te werken in een fris en ambitieus team van IT-professionals. Hier werk je, naast je collega's op een skilled Servicedesk, nauw samen met de beheerders en specialisten. Je werkt zelfstandig, lost incidenten en wijzigingen op, denkt en werkt actief mee in het structureel verbeteren van de diensten en de Servicedesk zelf. Je schroomt je niet om in de auto te stappen en de klant op locatie uit te helpen. Periodiek heb je, buiten de normale kantoortijden, storingsdienst. Je rapporteert in deze functie aan de Teamleider Servicedesk.