Servicedesk Medewerker

  • Servicedesk
  • Amsterdam, Netherlands

Servicedesk Medewerker

Omschrijving

Als servicedesk medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je komt te werken in een fris, ambitieus team van IT-professionals. Hier werk je, naast je collega's op de servicedesk, nauw samen met de beheerders en specialisten. Je werkt zelfstandig, lost incidenten op en denkt actief mee in het structureel verbeteren van de diensten.

 

Daarnaast zorg je voor de administratieve afhandeling van de service-aanvragen en werk je mee aan het schrijven van handleidingen. Door veelvoorkomende beheertaken uit te voeren en met klanten afspraken te plannen word je langzaam maar zeker klaargestoomd voor de rol van beheerder of project/change manager. Periodiek heb je buiten de normale kantoortijden storingsdienst. Je rapporteert aan de Manager Operations.

Vereisten

  • Afgeronde ICT-opleiding op mbo niveau 4
  • Minimaal 2 jaar ervaring met werken in cloudomgevingen
  • Kennis van server- en werkplekvirtualisatiesoftware zoals VMware en Hyper-V
  • Kennis van Active Directory, Citrix, Exchange, Office 365, Azure
  • Kennis en ervaring met de laatste Microsoft besturingssystemen (certificaten zijn een pré)
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Persoonlijke vaardigheden

  • Klant- en servicegericht: jij zet de klant altijd op de eerste plaats;
  • Stressbestendig: onder druk blijf je kalm en objectief;
  • Analytisch inzicht: je weet relevante informatie te verzamelen om problemen op te lossen en besluiten te nemen;
  • Teamplayer: samenwerken, informatie delen en ondersteuning verlenen doe je graag om gezamenlijke doelen te bereiken;
  • Gemakkelijk communiceren: je bent in staat om gemakkelijk en to-the-point te communiceren;
  • Aandacht voor kwaliteit: je staat open voor feedback en kritiek, maar bent ook kritisch naar jezelf en anderen.

Wat wij bieden

  • Een informele, relaxte maar technisch hoogstaande dotcom-cultuur
  • Werken aan de gaafste digitale projecten van Nederland
  • Maandelijkse borrels (met speciaalbier!), bbq’s in de zomer en memorabele feestjes
  • Keuze uit een Dell of Apple laptop
  • Zelf bepalen welk OS je gebruikt (Linux, Windows, OSx)
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden
  • Gratis Virtual Dedicated Server
  • Internetvergoeding
  • Een goede verzekering... mocht er iets gebeuren, wel zo belangrijk!

Over True

True is een managed hostingprovider voor geoptimaliseerde web- en digitale werkplek-omgevingen. Sinds 2000 zijn we op jacht om het digitale landschap van organisaties op de meest slimme manier in te richten.  Dat doen we voor klanten als Tweakers, AMBER Alert, VakantieVeilingen, 24Kitchen en De Vegetarische Slager. Meer weten? Ga naar true.nl/ons-verhaal.