We zijn op zoek naar versterking voor ons commerciële team om onze processen verder te professionaliseren. Hoe ga jij hierbij helpen? Je zorgt ervoor dat de basis van onze afdeling als een huis staat en het team straks niet meer zonder je kan. Wees voorbereid op een functie met veel afwisseling qua werkzaamheden, het is wel handig dat je in de chaos die sales soms met zich meebrengt het hoofd koel houdt. Je leert bij deze functie ook als geen ander hoe het bedrijf werkt en we hebben veel mogelijkheden om intern door te groeien naar bijvoorbeeld het Customer Success of Data Science team.
Het team
Het Salesteam bestaat uit 2 teams (New Business & Customer Success Management) welke ondersteund worden vanuit het Sales Support team. Je bent samen met je collega ervoor verantwoordelijk om de vragen van één van onze klantsegmenten te beantwoorden, je salescollega’s staan gelukkig altijd klaar om je te ondersteunen als je er zelf niet uitkomt. Jij zorgt ervoor dat alles wat verkocht wordt ook geleverd wordt en niet geheel onbelangrijk; ook in de facturatie komt! Nadat orders getekend zijn komen deze bij jou terecht (als je het leuk vind mag je zelf ook regelmatig offertes uitsturen). Na ontvangst controleer je nog een laatste keer dat alles klopt, maak je een nieuwe klant aan binnen de systemen van True en zorg je ervoor dat het project management team weet wat ze te wachten staat.
Wat ga je doen?
In deze functie zal je nauw samenwerken met de verschillende Salesteams en de Commercieel Directeur. Je draagt verantwoordelijkheid voor kloppende data in onze systemen waardoor we gezamenlijk goede rapportages kunnen maken over o.a. omzet, groei en forecasting van toekomstige omzet. Je krijgt veel mee van de dagelijkse gang van zaken in de organisatie, trends die spelen en als iets afwijkt ben jij de eerste die dit natuurlijk spot.
But wait.. there is more! Dagelijks komt er nog van alles op je af waar we jouw nauwkeurigheid bij kunnen gebruiken. Denk aan het verwerken van upgrades, het nalopen van supportcontracten van klanten van True (direct een kans om een verlenging te verzorgen natuurlijk!) en er zorg voor dragen dat het CRM systeem van True altijd up-to-date is. We hebben tegelijkertijd veel verschillende verbetertrajecten lopen waar je een belangrijke rol in speelt. Zo is recentelijk de eerste fase van de omzetting van ons facturatiesysteem succesvol doorgevoerd en willen we hier de komende periode verder mee aan de slag. Vanuit de salesteams liggen ook nog de behoefte aan nieuwe mooie projecten, denk bijvoorbeeld aan het implementeren van systemen om continu klanttevredenheid door te meten. Vanzelfsprekend wordt jouw initiatief om zelf nieuwe verbeterprojecten te spotten en te initiëren meer dan gewaardeerd.
We houden graag rekening met jouw ambities en vaardigheden waardoor er mogelijk meer verantwoordelijkheden en werkzaamheden bijkomen.
Wanneer ben je een match voor deze functie en gaan we niet meer zonder jou kunnen?
Wat bieden wij