Customer Succes Manager

  • Sales
  • Amsterdam, Nederland

Customer Succes Manager

Omschrijving

Customer Succes boven Alles

De websites, webshops en webapplicaties die wij voor onze klanten hosten zijn van bedrijfskritisch belang. Als Customer Succes Manager speel jij een belangrijke rol in het succes van de samenwerking tussen True en onze klanten.

Hoe doe je dat in de praktijk? Wanneer een nieuwe klant geonboard wordt neem jij de verantwoordelijkheid op je om het project succesvol te managen en na zo’n zes maanden ben jij volledig verantwoordelijk voor de geonboarde klant. Je krijgt daarnaast een aantal strategische accounts toegewezen waar je regelmatig langsgaat of telefonisch contact mee hebt om te bespreken hoe de samenwerking verloopt. Je bent continu op zoek naar kansen om de samenwerking verder uit te bouwen en vanzelfsprekend zorg jij ervoor dat je klant zijn contract bij True verlengd. Om je klanten inzicht te geven in hoe hun omgeving presteert en welke verbeterkansen er zijn maak je periodiek ook SLA-rapportages.


Samen met het vertical team waar jouw klantenset in valt zorg jij ervoor dat de day-to-day business zo soepel mogelijk verloopt. Wensen vanuit je klanten bespreek je in de stand ups en gezamenlijk zorgen jullie ervoor dat niet alleen alle projecten succesvol afgerond worden maar dat alle wijzigingsverzoeken naar tevredenheid opgelost worden.


Wanneer is jouw werkweek een succes? Je hebt niet alleen veel gelachen met collega’s maar er vooral voor gezorgd dat onze klanten tevreden zijn. Jouw werkzaamheden hebben een grote impact op hoe onze dienstverlening verloopt en hoe klanten deze ervaren.

Vereisten

  • Minimaal hbo werk- en denkniveau
  • Ervaring in de IT, bij voorkeur de hostingbranche
  • Werkervaring als Customer Succes, Account- of Service Manager
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk

Persoonlijke vaardigheden:

  • Je bent analytisch ingesteld en weet gestructureerd te werken
  • Je beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden
  • Je weet intern en extern mensen mee te krijgen om de gezamenlijke doelen te behalen
  • Je bent resultaat- en klantgericht en weet proactief te handelen op klantbehoeften, zowel intern als extern
  • Je helikopterview stelt je in staat overzicht te houden en processen te optimaliseren
  • Je weet de behoeften van alle stakeholders te signaleren en hiernaar te acteren
  • Je weet een voorbeeldrol aan te nemen voor je collega’s en helpt graag
  • Je bent een teamspeler, maar je kunt ook goed zelfstandig werken
  • Je beschikt over een goede dosis humor

Wat bieden wij

  • Een functie met veel zelfstandigheid binnen een snel groeiende organisatie met de middelen en ambitie om deze groei door te zetten.
  • Je komt te werken in het leukste team van True (al zeggen we het zelf).
  • Een prima salaris met een provisiestructuur die succes goed beloont.
  • We investeren bij True in jouw persoonlijke ontwikkeling, niet alleen met onze eigen kennis & kunde maar ook passende opleidingen.
  • Mobiliteitsoplossingen op basis van je ervaring, kunnen en invulling van de functie.
  • True is een informeel bedrijf; politiek en hiërarchie doen we niet aan, succes wel.
  • Je gaat werken met de mooiste e-bedrijven van Nederland.
  • Een gaaf kantoor met een goed verzorgde lunch (de bammetjes kan je thuis laten).
  • Veel borrels, BBQ’s en feestjes; work hard, play hard!
  • Elke ochtend staat een vette gym voor je klaar.
  • En natuurlijk een flitsende iPhone & Macbook om het werk wel zo gemakkelijk mogelijk te maken
  • Een goede verzekering... mocht er iets gebeuren, wel zo belangrijk!